czwartek, 28 sierpnia 2014

Libster Award

Nominacja do "Liebster Award" jest prezentem od któregoś z blogerów w ramach "dobrze prowadzonego bloga" Jest przyznawana po to, aby blog został rozpoznawalny oraz częściej odwiedzany przez czytelników. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na jedenaście pytań od osoby, która nas nominowała. Następnie sami podajemy jedenaście osób, informując ich o tym oraz zadajemy jedenaście pytań. Zabrania się wybierania tej samej osoby od której pozyskano nominację.



Pytania od Agnieszka Nowak:

1. Jak oceniasz (realnie) szanse naszej reprezentacji na MŚ?
Myślę, że nasi siatkarze mają realne szanse na "pudło" muszą jednak się spiąć i nie myśleć o presji jaka na nich ciąży a po prostu bawić się grą i dać z siebie wszystko :)
2. Czy płacisz dodatkowo za oglądanie MŚ?
jeszcze nie wiem. Rozmawiałam na ten temat z drugim fanem siatkówki w moim domu (tatą) i stwierdził, że może się skusimy co w jego wypadku znaczy tak 3. Co sądzisz o takiej dużej 'samowolce' Polsatu w sprawie MŚ?
uważam, że postąpili bardzo nie fair wobec kibiców i samego PZPSu. co jak co ale gdyby nie zablokowali tych mistrzostw to na pewno bili by rekordy popularności i nie stracili tak wiele w oczach wszystkich kibiców4. Jaki jest twój ulubiony dziennikarz sportowy?
Jerzy Mielewski i Ireneusz Mazur 5. Interesujesz się jakimś innym sportem niż siatkówka?
trochę wszystkim ale przede wszystkim siatkówka 6. Zdefiniuj jednym zdaniem siatkówkę.
To sport w którym mogę się zatracić i dzięki któremu potrafie rozwiązać swoje problemy7. Jakiej muzyki słuchasz?
zależy od nastroju 8. Ulubiona książka?
Wybrani C.J. Daugherty9. Ulubiony film?
Step Up: All in 10. Oglądałaś ''Drużynę''? Jeśli tak, to co o tym filmie sądzisz?
Niestety nie. Gdy był w kinch ja byłam za granicą i nie miałam możliwości 11. Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
Każda ma w swoich opowiadaniach coś innego i chyba dlatego nie mam ulubionej

Pytania od Młoda:
1. Od jak dawna interesujesz się siatkówką?
Odkąd pamiętam :P
2. Twój siatkarski autorytet?
Paweł Zagumny i Krzysztof Ignaczak
3. Co sądzisz o braku Bartka Kurka w kadrze?
uważam, że nie jest to człowiek niezastąpiony, a trener nie podjąłby takiej decyzji gdyby nie było ku temu powodów
4. Czy wykupiłaś transmisje meczów MŚ?
z ostatniej chwili... tak
5. Ile masz lat?
mała zagadka xd wtedy swoją przygode z reprezentacją rozpoczął P.Zagumny 
6. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
sama nie wiem. Na początku pisałam dla siebie, ale któregoś dnia stwierdziłam co mi szkodzi?
7. Ulubiona drużyna ?
Reprezentacja Polski :*
8. Ulubiony film?
Step up all in
9. Piosenka, która kojarzy Ci się z siatkówką?
Pieśń o małym rycerzu
10. Dlaczego akurat siatkówka?
bo to ona mnie wybrała i swym urokiem oczarowała xd
11. Czy zawarłaś nowe znajomości dzięki światowi blogowemu? 
oj tak..... 

Przepraszam ale chwilowo nie mam jak nominować ale jak tylko znajdę chwilę to wstawie na tego bloga nominowanych i pytania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz